I korhet innebär John Deere Harvest Promise att vi vill maximera Din tröskas effektivitet och aktiva körtid under hela skördesäsongen.
Detta gör vi på Green Deer genom att vi som deltagande återförsäljare i Harvest Promise förser dig som kund med reservdelsleverans inom högst 24 timmar till din tröska under skördesäsongen.
Om leverans under 24 timmar (peppar peppar!) inte kan infrias garanterar vi att erhålla dig som kund en reservmaskin för att täcka den eventuella leveransfördröjninen.
UNDER SKÖRDESÄSONGEN FINNS VI VÅR JOURSERVICE DÄR FÖR DIG NÄR DU BEHÖVER!
Jourservice
Region Nyköping
Jourservice
Region Karlstad
*Jourtillägg med 1250:- tillkommer
Vårt reservdelslöfte kommer inte ensamt säkerställa drifttid, därför insisterar vi på flera proaktiva steg hos dig som kund för att möta kraven om Harvest Promise.
Din tröska är fullt underhållen enligt underhållsschemat i John Deeres bruksanvisning med originaldelar utfört av återförsäljaren (ska bevisas via återförsäljarverkstadsorder)
Nya maskiner under sin första säsong måste ha en fullständig pre-delivery inspection (PDI)
Ett aktivt JDLink-abonnemang krävs om MTG:n är fabriksinstallerad så att din återförsäljare proaktivt kan övervaka maskinens prestanda under skörden.
Service Admin Portal (SVAP) måste användas för att spåra vilka maskiner som fått en EXPERT-CHECK sedan den senaste skörden. Andra spårningsverktyg eller metoder är inte giltiga.
Behöver du försäkra dig om att din tröska möter kraven för att vara berättigad Harvest Promise eller har du frågor om ovanstående är du varmt välkommen att höra av dig till din närmsta återförsäljare!